FAQ's - Bezorgen en Afhalen - Raptor Boats

FAQ’s – Bezorgen en Afhalen

Titel

Wacht nog even af. Je bestelling wordt waarschijnlijk in twee of meerdere pakketen geleverd. Ook kan het zijn dan je bestelling via meerdere bezorgdiensten wordt aangeboden.

 

Om voor jou de verzendkosten zo laag mogelijk te houden, verzenden jouw bestelling soms via meerdere bezorgdiensten. Zo kan het voorkomen dat je pakket 1 en 2 ontvangt via bezorger A en pakket 3 via bezorger B.

 

Je ontvangt van ieder pakket een Track & Trace code. Ook als je bestelling via meerdere bezorgdiensten wordt verstuurd.

 

Mis je een onderdeel van je bestelling? Of begin je je zorgen te maken over de levering van je bestelling? Neem contact op met onze klantenservice. Dan kijken wij het graag voor je na.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

De verzendkosten verschillen per land. Ook hebben sommige producten een toeslag i.v.m. de grootte of gewicht van het pakket.  Bijvoorbeeld (grotere) boten.

De totale verzendkosten voor jou bestelling kun je snel berekenen in je winkelwagen.

Wist je dat je je bestelling ook gratis kunt afhalen bij onze showroom? Hier kun je op afspraak terecht. Ons bezoekadres is: Hazeldonk 6403 te Breda, Nederland.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Zie je bij het openmaken dat één of meerdere artikelen zijn beschadigd? Neem dan contact op via e-mail of een van de contactmogelijkheden op de contactpagina.

Wij vragen dan om foto's van het pakket en de schade.

Zie je bij het openmaken dat één of meerdere artikelen zijn beschadigd? Neem dan contact op via e-mail of een van de contactmogelijkheden op de contactpagina.

Wij vragen dan om foto's van het pakket en de schade.

Zie je bij het openmaken dat één of meerdere artikelen zijn beschadigd? Neem dan contact op via e-mail of een van de contactmogelijkheden op de contactpagina.

Wij vragen dan om foto's van het pakket en de schade.

Zie je bij het openmaken dat één of meerdere artikelen zijn beschadigd? Neem dan contact op via e-mail of een van de contactmogelijkheden op de contactpagina.

Wij vragen dan om foto's van het pakket en de schade.

Zie je bij het openmaken dat één of meerdere artikelen zijn beschadigd? Neem dan contact op via e-mail of een van de contactmogelijkheden op de contactpagina.

Wij vragen dan om foto's van het pakket en de schade.

Zie je bij het openmaken dat één of meerdere artikelen zijn beschadigd? Neem dan contact op via e-mail of een van de contactmogelijkheden op de contactpagina.

Wij vragen dan om foto's van het pakket en de schade.

Zie je bij het openmaken dat één of meerdere artikelen zijn beschadigd? Neem dan contact op via e-mail of een van de contactmogelijkheden op de contactpagina.

Wij vragen dan om foto's van het pakket en de schade.

Zie je bij het openmaken dat één of meerdere artikelen zijn beschadigd? Neem dan contact op via e-mail of een van de contactmogelijkheden op de contactpagina.

Wij vragen dan om foto's van het pakket en de schade.

Zie je bij het openmaken dat één of meerdere artikelen zijn beschadigd? Neem dan contact op via e-mail of een van de contactmogelijkheden op de contactpagina.

Wij vragen dan om foto's van het pakket en de schade.

Scroll naar top