Let op!
Deze update is gericht aan klanten die een e-mail hebben ontvangen met daarin een deze een link naar deze pagina.
Een update over uw bestelling
Helaas is de levering verlaat. Op deze pagina zie u de verwachte datum van verzending. Wanneer deze datum of de status van de bestellingen veranderen, wordt deze pagina geüpdatet. Houd deze pagina daarom goed in de gaten om op de hoogte te blijven van uw bestelling. Deze zending bevat de volgende producten.
- De Raptor boottent 400X-470
- Raptor Extention kit voor boot tent
- Alpha 2 tent winterskin
- Alpha X1 winterskin
Verwachte
verzending over
Dagen
Status van de producten
Onderweg naar ons magazijn.
45%
Liever uw bestelling ophalen?
Komt u liever uw bestelling ophalen, wanneer deze is gearriveerd in ons magazijn? Dat kan! Wij ontvangen dan graag uw verzoek, onder vermelding van het bestelnummer, via e-mail.
e-mail: info@raptorboats.nl
Veelgestelde vragen
Een verlate levering brengt vragen met zich mee. Wij hebben een aantal antwoorden voor u op een rijtje gezet. Zo heeft u direct antwoord op de veelgestelde vragen.
Heeft u geen antwoord kunnen vinden tussen de veelgestelde vragen? Stuur uw vraag naar info@raptorboats.nl en wij beantwoorden uw vraag zo spoedig mogelijk.
Is het zeker dat mijn bestelling op de vermelde datum wordt verzonden?
Wij streven ernaar om aan de verwachte verzenddatum te voldoen. Echter hebben wij geen invloed over wanneer wij de producten in ons magazijn ontvangen.
Wij updaten deze pagina dagelijks met de meest actuele informatie. Houdt daarom deze pagina in de gaten om op de hoogte te blijven de status van jouw bestelling.
Waarom is de levering vertraagd?
Op dit moment zijn er wereldwijd veel vertraagde containers. Daarnaast heeft de douane een achterstand met het verwerken van deze containers, wat voor verdere vertraging zorgt.
Hoewel wij helaas geen invloed hebben op dit proces, houden wij je op de hoogte met de status van jouw bestelling via deze pagina.
Wij updaten deze pagina dagelijks met de meest actuele informatie. Houdt daarom deze pagina in de gaten om op de hoogte te blijven de status van jouw bestelling.
De productie is helaas uitgelopen.
Het aantal pakketten dat je gaat ontvangen ligt aan de bestelling die je hebt geplaatst. Zo ontvang je bij het bestellen van een boot altijd meerdere (2 of 3) pakketten.
Hoe ontvang ik mijn pakket(ten)?
Voor ieder pakket dat naar jou wordt verstuurd, ontvang jij een aparte track & trace link. Zo weet je precies hoeveel pakketten je zal ontvangen en wanneer deze bij jou worden bezorgd.
Ik heb geen e-mail ontvangen. Geldt deze verwachte verzending ook voor mij?
Wij hebben alle klanten die een pre-order uit deze zending hebben geplaatst een persoonlijke e-mail gestuurd. Voor deze klanten geldt deze verwachte verzenddatum.
Let op! Het kan voorkomen dat de e-mail in je spam-folder terecht is gekomen.
Wanneer je geen e-mail hebt ontvangen geldt deze verwachte datum niet. Wil je de status van jouw bestelling weten dan kan je ons een e-mail sturen met daarin het ordernummer en jouw vraag.
Ja, hoewel deze producten niet met deze zending worden verstuurd, ontvang je wel jouw bestelde producten, wanneer deze weer voorradig zijn.
Je ontvangt van je andere item(s) een apart bericht.