Devoluciones

Heb je een beschadigd of verkeerd product ontvangen? Of voldoet het product niet aan je verwachtingen en wil je gebruik maken van de zichttermijn? Je kan een overeenkomst met betrekking tot de aankoop van een product gedurende een bedenktijd van 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. Dan lees je hier hoe je een retour aanmaakt en wat de kosten zijn.

Ben je een zakelijke klant?

Los clientes comerciales pueden contactarnos por teléfono +31 85 000 3750 o correo electrónico info@raptorboats.nl.
¡NÓTESE BIEN! Hiervoor gelden andere voorwaarden.

Kosten

Wanneer een product beschadigd is, of je het verkeerde product hebt ontvangen, zullen wij de kosten voor de retourzending vergoeden.

Si el producto no cumple con sus expectativas y desea hacer uso del período de prueba, los costos de devolución son por propio cuenta.

Aandachtspunten

  • Aankopen worden teruggestort op de door u aangegeven bankrekening.
  • Verzend- en verwerkingskosten worden niet terugbetaald.
  • De consument dient bij ontbinding zelf de kosten voor het retour zenden te betalen.
  • Vul het retourformulier volledig in en stuur dit naar info@raptorboats.nl
Para conocer todas las condiciones relativas a las devoluciones, consulte nuestro Términos y condiciones.

STAP 1: Retourformulier invullen

Download het retour formulier en vul deze vervolgens compleet in. Print het formulier uit en vul deze volledig in. Vervolgens voeg je het formulier toe in het retourpakket.

STAP 2: Retourpakket inpakken

Wanneer het retourformulier compleet hebt ingevuld. Kan het retour pakket worden ingepakt. Heb je de originele verzenddoos nog in goede staat? Heel slim! Deze doos voldoet namelijk aan alles eisen die onze verzendpartners stellen.

Heb je de originele verzenddoos niet meer? Geen zorgen! Zolang je een doos hebt die voldoet aan de eisen van onze verzendpartners, kan je het product hierin retour sturen.

Hoe pak je een product goed in voor een retour?

Wij houden van onze producten en we doen er alles aan om ze in top conditie te houden. Houdt daarom rekening met het volgende wanneer je een product retour stuurt;

  • Verpak een product stevig, zodat deze veilig op transport kan.
  • Gebruik voldoende beschermende materialen, het liefste deze uit de originele verzenddoos, samen met de originele verzenddoos.
  • Voeg het retourformulier toe bij de inhoud van de doos.
  • Sluit de verzenddoos goed af, zodat een pakket niet onverhoopt open gaat tijdens transport.

STAP 3: Verzendlabel aanmaken

Je pakket is nu ingepakt volgens de eisen van onze verzendpartners en je hebt het retour formulier in de retour verzenddoos gevoegd.

Nu is het tijd om het verzendlabel aan te maken. Pak hiervoor je Postcode en de Track & trace code óf Ordernummer van je bestelling erbij. Deze heb je nodig om in te loggen op het portaal waar je het verzendlabel op aanmaakt.

Zo maak je het verzendlabel aan;

  • Klik hieronder op “verzendlabel aanmaken.
  • Vul vervolgens je Postcode en Track & trace code óf Ordernummer in.
  • Kies het product dat je wilt retourneren.
  • Kies de reden van je retour in.
  • Kies hoe je terugbetaald wilt worden.
  • Kies hoe je je retourpakket wilt retourneren.
  • Controleer het overzicht en klik op bevestigen.
  • Je kan nu het verzendlabel uitprinten en op het pakket plakken.

STAP 4: Retourpakket opsturen

Het retourpakket is nu klaar om te verzenden. Het enige dat nog rest is het pakket af te geven bij de plek welke je in de vorige stap hebt gekozen als punt voor het inleveren van jouw retourpakket.

Dankjewel! Je retour gaat nu naar ons toe!

Raptor marcador de posición V 01
Carrito de compras0
No hay productos en el carrito de compras
Seguir comprando